گیت بازرسی چیست ؟

گیت بازرسی  یک دروازه الکترونیکی میباشد که دارای دو دیواره با حس گرهای حساس به فلز میباشد که با استفاده از امواج مغناطیسی که در بین دروازه  گیت ایجاد میشود قابلیت شناسایی هرگونه  شی ٔ فلزی، بردهای الکرونیک، سلاح های سرد و گرم، موبایل و تلفن های دستی، دوربین یا کارت های حافظه و حتی در بعضی از مدل های بالا قابلیت کشف و حس کردن یک نوار نازک آلمینیوم که در پشت بسته یک قرص دارو را دارد.

گیت بازرسی چیست

کارایی های گیت بازرسی

گیت های بازرسی کاربردهای زیادی در اماکن مختلفی دارد. از جمله در بخش بازرسی به ترمینالهای مسافربری مانند فرودگاه، اماکن ورزشی و استخر ها برای جلوگیری از ورود مواد مترقبه یا دوربین و موبایل، کارخانه ها یا کارگاه های قطعه سازی جهت جلوگیری از خروج قطعات تولیدی واحد تولیدی، مدارس و آموزشگاه ها برای جلوگیری از موبایل و دستگاه های انتقال اطلاعات. مراکز ارتشی و نظامی برای حفظ امنیت و کنترل ورود خروج هرگونه وسیله غیر مجاز. همچنین هر مکانی که نیاز به کنترل و بازرسی باشد.

امکانات و قابلیت های برجسته

با توجه به نوع گیت بازرسی امکانات آنها زیادتر یا کمتر میباشد.

  1.  برای مثال این گیت ها امکان تشخیص محل دقیق شی ٔ  را نشان میدهد و کاربر میتواند متوجه شود چه قسمتی را باید بازرسی کند.
  2. تعداد افراد عبور کرده و تعداد دفعاتی که دستگاه پیام خطا را داده است به شما نمایش میدهد.
  3. قابلیت تنظیم حساسیت گیت وجود دارد و شما میتوانید سطح حساسیت را کمتر یا بیشتر کنید تا مواردی را که نیاز ندارید فیلتر کنید.
  4. بعضب از مدلها قابل حما و سبک میباشند. در مدل هاس ثابت جدید هم بسیار نصب و راه اندازی آن ساده است.

قیمت گیت بازرسی

قیمت ها بستگی به مدل، کارایی و ساخت کشورهای مختلف دارد. معمولا به دلیل نواسانات قیمت ارز و وارداتی بودن دستگاه قیمت ثابتی نمیتوان برای آن در نظر گرفت اما میتوان گفت ارزان ترین مدل ها از 3500 هزار دلار شروع شده و تا مرز 10000 دلار نیز  پیش میرود. برای آگاهی از قیمت و مدل های موجود میتوانید با مراجعه به فرم ارتباط با ما با مسولین فروش ما تماس بگیرید.

گیت بازرسی فلزیاب

گیت های بازرسی در زبان ما اسامی گوناگونی دارند مانند گیت بازرسی فلزیاب، گیت بازرسی فرودگاهی، گیت بازرسی بدنی، گیت موبایل یاب و حتی بعضی این دستگاه را گیت بازرسی ایکس ری می نامند. نام اصلی این دستگاه به انگلیسی Walk Through Metal Detector میباشد که میتوان آن را به فارسی فلزیاب نفر رو ترجمه کرد که به عامیانه آن گیت فلزیاب گفته میشود.

سازگار با محیط و سلامت

این گیت های بازرسی برای بدن کاملا بی ضرر هستند و دارای استاندار های مختلف سلامت میباشند. بر خلاف تصور خیلی ها دارای هیچ نوع اشعه ای نیست و فقط توسط جریان مغناطیسی کار میکنند که کاملا بی ضرر است.